Grlnl endoplazmikretikulumiste zaamanım yok ne yazık ki sabah emzirmek zorundayım bebeğimi. Biberonda almıyor çok zor içmiyor
Heyecandorukta Grlnl herhangi bir nobetci eczaneyi arayip sorsaniz belki bilirler. Sute gecer mi bilmiyorsaniz ilaci icmeden mutlaka bir doktora sorun aile saglik merkezini arayin en azindan sabah emzirmeden
PoyrazinAnnesi26 Ben alerji iğnesi hapı hepsini kullandım bussuru ,bişey olmadı ama ne olur ne olmaz diye 3 saat sonra yada 2 saat sonra emziriyordum