Nisan ayında sezeryan doğum yaptım 40ım çıkana kadar lohusalık kanaması yaşadım. O bitti normale döndüm şimdide 5 gün önce adet oldum ama daha önce bu kadar kanamam hiç olmamıştı ve hala devam ediyo normal mi acaba ya doktora çıkmalımıyım ? Ped dolup taşıyor 2-3 saattee bir 🤷♀️