Zeynepefem eğer haber doğruysa Allah rahmet eylesin, yalan haberse inşallah iyileşip çocuklarına ve ailesine kavuşsun.
Yalnız bu virüsten başından beri korkmak gerekiyordu. Ünlü/ünsüz, yaşlı/genç, zengin/fakir ayrımı yaparak bulaşmıyor en nihayetinde. Yani ünlü biri öldü diye şu an aldığımız tedbiri daha fazlaya çıkartmamız gerekmiyor. Başından beri çok tedbirli olmalıydık, olmalıyız. Nice insanlar öldü, çocuklar bile öldü ki bulaşmıyor diyorlardı.
Aşı karşıtlarına da bir şey diyemeyeceğim. Bilim insanlarından daha çok bu işin uzmanları onlar sanırım. Daha etkili bir aşı bulup piyasaya sürmelerini bekleyelim “aşı bir işe yaramıyor”culardan.🙏