Arkadaşlar bebeğim uykuda gözlerini kasiyor neredeyse cikarcak gbi doktr gttik enfeksiyon olmuş dedi damla verdi iyileşti şimdi tekrr kaşınıyor biz sürekli damlami kullanmalıyız alerjisi var galiba polen diye düşünüyorum ne yapacağımı bilemedim aşırı kaşıyor