Kızlar 4 aylık bebeğim var ve ben 23 yaşında ve 42 kiloyum. Dışarıya çıktığım zaman kardeşin mi diye soruyorlar, buda çok sinir bozucu. Hayır o benim oğlum diyorum kendin çocuksun bide çocuk mu yaptın diyorlar. Ben minyon tipliyim yaşımı göstermiyorum dediğimde ha iyi tamam falan diyip geçiştiriyorlar. Kalp kırmak da istemiyorum ama nereye kadar tabi😀 doktora fakwn gittim değerlerin gayet normal diyorlar. Eee si önerebileceğiniz bişey varmı kilo almam için 🥰 ha bu arada emziriyorum