Sen ne yaparsan yap gazlıyss bebek bişey yemesende değişmiyor. Ki ilk aylarda normal çekiceksşn. Kızım bes aylık ve o kadar çok dikkat ettim ki yediğime yine de bişey değişmedi . Bnde artık umursamıyorum zaten o da büyüdü diye hallediyor gazıbı sanırım . Gaz damlası kullanıyordum. Sap ve bio gaia onları arastıeabilirsin