Ahh bir gün arayla ne ki.. kızım 3 aylıkken tam 13 gün kaka yapmadı. Dedim bu çocuk çatlayacak herhalde. Ama anormal hicbisey yok gayet keyifli aktif bir bebekdi emer uyur gün içinde uyanık kalır bakar eder. O aydan sonra kilo alımı durdu. Bağırsaklar düğüm mu olmus dendi cerrahlar baktı etti hiç bişey yok normal.. ne olduğunu hala anlayamadim. 10 güne kadar filan kaka yapmaması normal ama kabız olmamasına dikkat edin masaj filan yapın karnina.cunkü kızımda makat çatlağı oldu o kadar gün yapmayıp birden yapınca poposu çatladı geçti şükür. Sizin sıkıntı edeceğiniz bir durum yok endişelenmeyin,sağlıkla büyüsün bebisiniz💙