Emineulu58 canım inan günü gününü tutmuyor biz şimdi 7 ay 7 günlük olduk 6. Ayda havucla başladım buharda pişirip eline vermiştim sadece emdi zaten sonra kabak verdim yine buharda haşladım ilk gün o kadae güzel yedi ki ertesi gün tekrar kabak verdim istemedi mesela birde şeyi farkettim bizimle birlikte masada olduğunda daha güzel yiyor yoğurtta da öyle hala bazen severek yer bazen istemez hatta bi hareket yapmayı öğrendi ağzından tükürüklerle çıkarmaya başladı istemediği şeyi şimdi ne olursa olsun ilk kasıkta suratını bi ekşitir sonra severse güzel yer sevmezse asla yemez 😃 ara ara teklif etmek lazimmis ama bunu sevmedi deyip birakmamaliymisiz