Kızlar bugün eşimle pastahane ye gittik . Orda tabi kaşık la geliyor dondurma. Ben çok huzursuz oldum ya Corona filan olmusmuyumdur . Boğazım agriyor dondurmayı baya hızlı yedim ondan mıdır ki . Çok huzursuzum ya . Ben neyse de ailem var başta bebeğim var çok korkuyorum zaten 9 ay önce atlattık . Bana bişi söyleyin ne olur çok üzgünüm eşim birden onunden geçerken durdu sonradan bu aklıma geldi