Yaa alerji oldum sinek ilacı dokundu yüzüm yanıyor ve batıyor serum ve ilaç yazdı ama tam geçmez dedi 4-6 saat emzirme dedi sütüm var sıkıntı yok ama göğüsümü bu arada sağıp dökmem lazım mı yoksa bir şey olmaz mı? 6 saat sonra? Ayy ne lanetmiş yaa yüzüm aşırı kötü terledikçe daha da beter oluyorum