Bebegimm1 Minnakgelinn hipp combiotic 1 kullandim gaz kabizlik yapmadi kilo alimida iyiydi bebeginiz sevmezse tadini veya gaz sorunu olursa baska markalara yonelin her mama bebege yaramaz bunu deneyerek bulabilirsiniz
Deletedmom5284 Yenidoğan bebek sütü içer canım herhangi bir marka al 1 numara, ne için doktorunuz mu önerdi?
Deletedmom5455451 Aptamil hariç ya pre yada 1 numaralı marka kullanabilirsiniz ben hipp ve ya bebevita kullanıyorum