2 ay 25 günlük kızım var, kolik olduğundan uyku düzeni ilk zamanlar hiç olmadı. Şu anda da gündüz uykusu çok kötü saatlerce sallıyorum dalamıyor, yarım saat uyuyor. Bazı günler hiç uyumadığı oluyor. Düzene girer mi 3. Ayla beraber? Ya da nasıl düzen sağlarım? Uyumayınca akşama çok huysuz oluyor ben de haliyle bitmiş oluyorum. Tavsiyelerinizi beklerim 🙏🏼