Kızlar bebeğim 41 günlük ve doğduğu gündem beri uyumuyoruz desek yeridir .
Çok gazı var metsil ve maflor kullandık ama fayda etmedi biogaia kullanıyoruz şu an ama asla susmuyor ve asla çıkarttığı gaz yetmiyor doktor baktı gazına Gazı var dedi ama başka bişeye bakmadı başka bir sorun olabilir mi
yada gazı ve uykusu için önerileriniz neler acaba