Benim kızım da 6 aylıkken diş çıkardı ve kontrolde 100 gr aldığı çıktı ortaya. Ek gıda alıyo ama dişleri patladığı sırada 6 aylıktı ve ek gıda ile birlikte devam sütünden soğudu diye düşünmüştüm asla veremiyodum, olmayınca da bıraktım ve haliyle 100 gr aldı. 8 aylık oldu tam bugün. Şimdi yine başladım anne sütü alıyo zaten, devam sütünü de almaya başladı tekrar. Günde 300 ml veriyorum devam sütü, gece de uykuda emziriyorum sürekli. Bakalım 2 hafta sonra belli olur ama toparlanmaya başladığı gözle görülüyo, bir de biliyorsunuz bebekler çok çok hareketli bu aylarda, ki bizimki dişle birlikte emeklemeye ve ayağı kalkıp bir yerlere tutunmaya da başladı. Bu hareketlilikle kilo alması bile mucize olur. Üzmeyin siz de kendinizi dönem dönem değişiyo ama toparlanır merak etmeyin 🌸