Pembepanjurluevli Hanımlar 4 gün önce sezeryan doğum yaptım. Hala çok acı çekiyorum. Rahat oturup kalkamıyorum, karnimda yanma ve kramplar giriyor. Yan yatamiyorum bu defa da sırtım ağrıyor bi ben mi böyleyim. Ne zaman iyileşeceğim. Var mı tecrübesi tavsiyesi olan
Atesmomy Pembepanjurluevli of Benim 2ay oldu hala ara ara agrim oluyor ama genel olarak 10gun zor sonra duzeliyorsun canim
EslemDilan Pembepanjurluevli merhabalar hayırlısı olsun inşallah rabbim sag salim buyutmenizi nasip eylesin gözünüz aydın 💜 Şuan gayet normal kişiye göre değişiyor tabiki herkesin bünyesi farklı ama 1 haftaya kadar toparlanirsiniz allahin izniyle bol bol yürüyüş yapın
Efy 1 haftada düzelir yavaş yavaş normale dönersiniz ama dikişlerinizi iyi koruyun kuru tutmaya özen gösterin ve dinlenin benim dikişlerim iltihap kapmıştı neler çektim 🤦🏻♀️
Emineklccc Pembepanjurluevli bense 43 gün önce sezaryen doğum yaptım 10 günde ayağa kalktım temizliğimi yemeğimi yaptım çok şükür ilk hafta tabiki ayağa kalkmakta oturmakta zorlaniyordum bel baş boyun ağrısı için de bol su iç ve kalın battaniye altında terlemelisin. Aciya dayanıklı biriysen 1 haftaya iyileşirsin. Emzirme sürecin nasıl Geçiyor?
Ceku Bol bol yürüyün yürüdükçe dikişler kaynayacaltır 1 hafta 10 güne daha iyi olursunuz ağrılar azalır. Ben hem spinal anestezi oldum tutmayınca genel anestezi yaptılar 2 hafta başım migren ağrısı gibi ağrıdı. Birde kan değerlerim düşüktü kan verildi ayağa kalkıyorum başım ağrıyor yatarken kaburgalarım batıyor berbat bir durumdu Allah kimseye yaşatmasın zor ama geçecek 🤲
Emineklccc Pembepanjurluevli o acı çok çok kötü ameliyattan da kötü. Göğüs ucu ağrısı da 20 günde geçti benim ki. Emzirme için tavsiyem göğsunuze masaj yapın süt toplanmasın. Toplanirsa mastit olursunuz Allah korusun onun ağrısı göğüs acı ağrısından beter Allah yardımcıniz olsun sagsalim büyütmeyi nasip etsin🥰
minigimmm_15 Pembepanjurluevli doktor duş alblrsn derse alma cnm yinede bikaçgün vücudunu ıslak havluyla sil duş alanlarda gnelde enfeksyon cok duydum
surass Öncelikle hayırlı olsun🌺 10 güne kalmaz eskisi gibi olucaksınız merak etmeyin. Sadece biraz daha sabır :)
Nhlady Pembepanjurluevli 10 15 gun sonra tamamen iyilesmistim ben birseyin kalmayacak canim daha cok yeni simdi deli gibi basin agrir ha tamam o durdu derken bu sefer bel agrisi baslar ama hepsi gecici
Tahannesi25 Pembepanjurluevli nereden baksan 10 günü geçer canim hafif yüksek şekilde sırt üstü yatardım hep ki ben yan yatmayı çok seven biri olarak yatması tamam kalkması vardı birde bebek emzirmek lazım sürekli annem yanımda idi yardımcı oldu ama sadece bir hafta , kendini zorla yürü evin içinde ara ara yanma hissi olacak ama mecbur, doktoruna danış korse tak faydası oluyor!
Gzd_ Pembepanjurluevli 6 gün önce oldum bende 6. Günden söyleyebilirim ki çok çok iyiyim her gün daha da iyi oluyorum yan yatmayı yavaş yavaş deneyerek bir kere de yapın ilkinden sonra o kadar acımıyor
princessannesi Pembepanjurluevli 15 ay oldu doğu yapalı agriniz olması normal bol bol yürüyüş yap evin içinde ne kadar çok hareketsiz kalırsan o kadar çok ağrın olur sezeryan olduğum gün bir kalktım bidaha hiç yatmadım hep yürüyüş yaptim 2 günde iyilestim
Cicekimftm Pembepanjurluevli geçmez gibi geliyor ama geçiyor. 1 haftaya duzelirsiniz. Bol yürüyüş yapın ve parol için. Ameliyat yerinizi sabah akşam batikonla pansuman yapıp kuru tutun çok iyi geliyor