Anne25 Kızlar 5 ay 8 günlük bebeğim var 6.ayda ek gıdaya başlayacağım. Fakat sulukla su vermeye başlıyımmı? Bu arada emziriyorum havalarda çok sıcak susuyor mudur? Elinde su biberon olsa olurmu?
Deletedmom0099 Anne25 bence verin zaten ek gıdaya az kalmıs normal biberonla da verebilirsiniz ama alıştırma bardağı mutlaka edinin derim. aventten memnundum akıtmıyor
Minikkurabiye Anne25 ben 4 aylıkken sıcak olduğu için öğle ve akşam vermeye başladım. Suluk başlıklı hayatın suyu vardı civilden almıştım. Onunla iki yudum veriyorum
Efy Havalar çok sıcak bence vermelisiniz ben hiç suluk kullanmadım ilk başlarda biberonla verdim sonrasında direk bardağa geçiş yaptı kızım sulukla içmeyi sevmiyor