Arkadaslar 2aylik bebegim var 3700 dogdu sezeryan dogum yaptim ve ilk 3gun sutum gelmedi bide ustune sarilik oldu mama basladik sariligi duzelince ve sutum gelmeye basladiginda mama yi gunde 2ye dusurduk .1.ay kontrolunde 4800du yani gayet Iyi kilo almis ama ailemin baskisindan Cok bunaldim surekli bebek doymuyor neden mizmizlaniyor aç bu cocuk emziriyorum yarim saat sonra cocuk aç mama verelim diye diye sütüm bugun Cok az di neden bilmiyorum napicam bilmiyorum asiri bunaldim