Pembepanjurluevli Benim çocuğum biraz büyüdü ama biz yurtdışında yaşıyoruz. Ve doktorumuz doğduğu zaman kalın giydirmememi hava şartlarına uyum sağlaması gerektiğini söylemişti aksi takdirde okula başlayınca çok hasta olur demişti ( 1.5 yaşında başlıyorlar) . Ben de büyüklerimin karşı çıkmasına rağmen hiç kalın giydirmedim, yazları sadece bez ve atletle bırakıyorum evde. Sanırım öyle de alıştı. Siz de endişelenmeyin, doktorunuza danışın, en sağlıklı bilgiyi size verir. Ve eğer çok sıcaksa kısa kollu yeterli olacaktır. Eğer akşamları serin oluyorsa, uzun kollu uyku tulumu ile uyutursanız içiniz daha rahat eder belki.