E-G-C Merhaba arkadaşlar bebişlerinizi kucağınızda vs ne zaman oturtmaya başlattınız benim bebiş 2 gün sonra 4 aylık olacak sürekli kendini oturtmaya çalışıyor çok mu erken bilemedim sorayım dedim :)
1ana1bebe E-G-C 3. Ayı sonlarina doğru bı kaç sn tutuyordum 4 aylık oldu günde 3 4 kere 10 15 dk tutuuorum doktor tavsiyesiyle 🌼
GokturkAlp E-G-C kendisi karar veriyor, gelişimine göre anlarsınız zaten. Oğlumda 3,5 aylıkken falan kaykılarak kucakta oturmaya çalışırdı. Doktorumuz uzun süre oturtmamaya çalışın ama engelde olmayın gelişim bir parçası demişti.
minigimmm_15 E-G-C ben 6 aylıkta başladm canm ama pek cok doktor 4.5 ta yavaş yavaş başlanmasını öneryor ek gıdaya kdr mama sandalyesinde de oturdukları için mecbur ozmna kdr oturmya alışması lazm düşüncesyle yani yaklaşık 2 3 hftadr oturtmya yavaş yavaş başladm nerdeyse tamamladı gbi sdc dengede durmya calsyo pek düşmüyo artk 🥰
Feyzza E-G-C biz omurga gelişimi için 6. Ayını bekledik oturduk şimdi 7 aylık olduk tam desteksiz oturamıyor ama ilk zamanlara göre de iyi sayılır
Beycaamommy Benimkide 3 aylık hep kendini kaldırıyor oturmak istiyor kucağımda en fazla 5 dk kadar destekli oturtuyorum doktor 4.aydan sonra destekle oturabilir demişti
E-G-C Teşekkür ederim arkadaslar bende az az oturtuyorum zaten direk oturtuyor kendisini hemen kalkmaya calısıyor bende destekliyorum arada :)
E-G-C minigimmm_15 sagol canım benimki kendini kaldırmaya calısıyo surekli artık yatmak istemiyo oturunca cok mutlu oluyo :)
minigimmm_15 E-G-C yaaa o amntık benm bebegmdede var yatarken oynamak istemıyo aslaaaa heleki oturma alıştrmalarndan sonra bende şey yapıyorum iki bacagmı acıp önüme otrtuyorm byle alıştırdm dengesni de dha kolay sagladı bsy olursa bacagmdan tutuyo dğşmemek için kendi kendine gelştrdi denge kurmayı o şeklde bde cabuk ögrendi desteklemedm hc yastıkla falan drek kendi ogremdi yani şmd oturup oyuncaklaryla oynarken öyle mutlu oluyoki anlatamam yatmak istemıyo yınede destekliyorum ama az kaldı cunku 😅🐥
E-G-C minigimmm_15 oy masallah kuzuya bende senin gibi yapiyorum canim arada bir cok istediginde ya dizime yada bacagimin arasina oturtuyorum bakalım :)