Kızlar merhaba, 8 ay 27 günlük yani 9 aylık kızım var ama çok huysuz bu aralar nedir anlamadım sürekli ağlıyor emeklemeye başladı ama emeklemiyor kucaktan inmiyor tuvalete bile onsuz gidemiyorum bağıra bağıra ağlıyor katılıyor kalıyor, kucağıma alayım diye üzerime tırmanmak istiyor, oturtmak istesem kendini sıkıyor oturmuyor ne yapacağım 1 aydir böyle geçmiyor kollarım koptu is güç zaten izin vermiyor. Sesimi yükseltiyorum kızıyorum bazen sonra pişman olup oturup onunla ağlıyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ sizinde böyle mi bebekleriniz. Bu arada iyi bayramlar 🙏🏼🙏🏼