Kizimvebn sarılık tehlikesi yoksa ilerleyen aylarda gece kendi uyanmıyotsa, uyandırıp da emzirmeye çalışma lütfen ☺️ Ben yaptım şimdi gece saat başı uyanıyor 1 yaşına basacak ☺️
sağlıklı beslen, bol bol bol su iç, süt ürünleri tüketimini abartma çocuğa gaz yapıyor. Gaz için Yemeklerinde kimyon kullanabilirsin. Ayakta sallayarak uyutmaya alıştırma. Bebeğini kat kay giydirme, bu konuda doktoruna danışabilirsin. Ağustosta doğum yapmıştım sadece sıfır kollu çıtçıtlı body giydiriyorum ben. Yeni annelik zor biraz, ama lütfen tadını çıkarmaya bak. Zamanla herşey daha güZelleşiyor. Allah bebeğine ve ailene güzel günler nasip etsin. 💐🌸