Havva01 Emzirirken diş tedavisi yapılır mı dolgu kanal tedavi vs . Bilgisi olan var mı acaba ? Emzirmeye bi zararı oluyor mu ?
balkizimbebegim Havva01 ben yaptırdım sadece 2saat emzirme demişti dr aslında sütüne hiçbi zararı yok verdiğimiz ilacın ama için rahat etsin demişti☺️
Zemira21 Havva01 bende yaptirdim bir zarari olmadi sukur ama yinede iki saat vermedim birde ilk sutu sağıp döktüm ki dr icin rahat etsin dok demisti bi gun onceden de sağıp koydum o sirada onlari verdim