Bebeği yoğun bakımda kalıp (açık kalp ameliyatı oldu) tekrar emzirebilen var mı acaba. Varsa neler yaptınız bu süreçte. 8 gündür yoğun bakımda 3-4 gün uyuttular ama yaklaşık 4 gündür biberonla benim sütümle besleniyor. Bugün emzirmeye çalıştım ama tutmadı( hemşire yeni beslediğini söyledi) bundan da olabilir tabi ama yine de tedirgin oldum tutmaz belli diye suan 18 günlük 10 günlükken ameliyat olmustu. Unutmus mudur beni 😞