Sedaozkan78 benimde 7 aylık bayagı azaldı . Hatta bazı geceler yapmıyor uyanınca yapıyor . Doktora sordum büyüdükçe idrar torbası büyüyor daha fazla tutabiliyorlar dedi ayrıca hava sıcak oldugu için terle atıyorlar . Kendimi düşünüyorum 3 lt su içiyorum 2 kere gittim wc ye . Ama kışın saat bası giderdim