tugceee16 Doğum yapalı 14 gün oldu dikişlerim geçti kanamam bitti ama sarı kötü kokulu bir akıntı ve idrara çıkınca ağrı oluyor yaşayan var mı normal mi
-Gizem- tugceee16 sarı kötü kokulu akıntı enfeksiyon belirtisidir doktorunuza kontrole gitmenizde fayda var geçmiş olsun
Beyziikoo tugceee16 Bende de o akıntı geldi nefret etmiştim resmen her dk pedimi değiştiriyordum. 40ıma yakın zaman beyaza döndü sonra da regl oldum. İdrar yaparken ağrım yoktu ona bir şey diyemeyeceğim 🤷🏻♀️
Kartanesi26 tugceee16 canım daha doğum yapalı ondort gün olmuş 40 gün sürer o ☺️ insan rahatsız oluyor
Kartanesi26 tugceee16 Bendede kokulu geliyordu cnm sanmıyorum doktora git istersen söyle için rahat etsin cnm