İyi bayramlar diliyorum herkese.
18 günlük bebeğim var birde ilk göz ağrım canım oğlum 3 yaşında 🤲 kardeşi olduktan sonra çok sinirli huysuz mızmız bir çocuk olmaya başladı ben elimden geldiğince dengeyi kurmaya çalışıyorum ama onu çok ihmal ettiğimi fark ettim🥺 bebeği uyandır doyur altını al uyut derken onun düzenine hep geç kalıyorum bu durum beni çok üzüyor. Son günlerde pek yanıma gelmiyor hep üzgün onu öyle görünce yetemediğimi düşünüp ağlıyorum belki lohusa psikolojisi ama ya hep böyle devam ederse? Yemek yemeyi bile azalttı ne zaman bebeğin bakımı için kucağıma alsam ya yemek ister ya su ister yada tuvaletim var der sizce bu durum geçici mi nasıl davranmalıyım🥺