Elisaminannesi hiç canınızı sıkmayın çok yanlış düşünceli insanların söylemlerini de kafanıza takmayın bence.Doktorunuz da hemen mamaya sarılmış bi doktorunuzu da gözden geçirin derim.Bebek gelişim tablosunda yani persentil eğrisinde bebeğinizin gelişimini sizde kontrol edebilirsiniz.Bence bebeğiniz zayıf değil ben uzman değilim ama okuduklarım ve gittiğim doktorların yorumlarından bakarak söylüyorum.Benimde oğlum şu an 8 aylık kilosu 8300 gram boyuda 71 cm.Siz bebeişinizi bol bol emzirin.Bilgisiz insanların söylemlerine de kulaklarınızı tıkayın.Moraliniz bozulmasın ki sütünüz etkilenmesin.Süt yapıcak yicekleri yemeye özen gösterin derim.Bebişinizin motorik özelliklerinde gelişiminde herhangi bir sorun yoksa çok kilolu olmasının bir anlamı yok.Sağlıklı olması en önemlisi.