Elisaminannesi hiç canını sıkma canım, değmez çünkü. Bebeğin kilolu olsaydı alkislayacaklar miydi sanki, o zaman da bu kadar yedirme obez olur diyeceklerdi. Kimseyi memnun edemezsin, etmek için de uğraşma❤️ güzel ailen ve tatlı bebeğinle mutlu olmaya bak.. hayat böyle saçma insanlara üzülmek için çok kısa 🌸