Alparslana Merhaba güzel anneler 2.5 aylık bebeğim var ilk haftalar 3-4 güne bir kaka yapardı şimdi 9 gün olduğunda ancak fitille yapıyor.zeytinyağı içirip poposuna yağınca da fayda etmedi ıkınıyor ama yapamıyor yavrum bu durumu yaşayıp çaresini bulan varmı?
Alin6272 Alparslana canım bebek için spalar var ya yaşadığın yerde varsa bi git dene faydası oluyor suyun içinde rahatlayıp yapıyorlar benim kızım da kabızdı suyun içinde bezine yapmıştı uyarılmaya alışmış olabilir ben her gün mamasına zeytin yağ katıyorum