Kızlar sıcakta klimasız araba çok zor hele ki bebek varsa. Cam açarım falan ama esmeyince esmiyor. Ceryan etmesin diye de uğraşıyoruz bebekten dolayı. Siz klima sorunu nasıl hallediyorsunuz fikre ihtiyacımız var. Araba değiştirecek maddiyata yok malesef kızarmış tavuk gibi pişmek istemiyoruz