Bebeğimin bez bölgesi ve kolları isilik olmuş kıpkırmızı huysuz sürekli ağlıyo uyumuyo belliki canı yanıyo😒 şuan için önerebileceğiniz şeyler var mı duş aldırdım yeşil tüp arko dışında da krem yok evde pişik olduğunda onu kullanıyordum hemen geçiriyodu🤦🏻♀️