Bademmmmmm 2 gün henüz kısa bir süre ilacın etki göstermesini bekleyin eğer 1 haftayı bulursa kaka problemi ozaman doktora götürün lağman yaparlar ya da libalaks lağman var eczaneden alıp bebeğinize yapıp rahatlatabilirsiniz ama tabi doktorunuzla görüşmeniz daha iyi olacak. Ben şuan tribudat ve duphalac veriyorum ona rağmen 2 günde bir kaka yapıyor ve yine de zor yapıyor aslında katı kakası olmamasına rağmen eğer sizde veya eşinizde bebekliğinde bağırsak problemi varsa bebeğinizde size çekmiş olabilir. Ben çok doktora götürdüm çok şükür tüm tahlilleri temiz ama bağırsak sorunu bana çekmiş bende 5 yaşıma kadar kaka problemi çeken bir çocuktum