Benaytemel Kızlar 6 gün önce doğum yaptım nefes alıyormu burnuna bişey dayanmışmı diye gece gündüz kalkıp kalkıp bakıyorum benim gibi olan varmı ?
Kucukprensim Benaytemel öyleydim canım benim oğlum pramatureydi geceleri falan bağırarak uyanıp oğlumu arıyormuş. Biraz zor bir dönemdi ama geçti gitti
dontsleppyunhappy Benaytemel o hep var 😊❤️ Benim kızım da şükürler olsun 1 yaşına girdi. Hala öyleyim, flaş açıp bakıyorum bide uyandırıyorum yalnışlıkla.
Mamaqueen Benaytemel hepimiz o yollardan gectik halada oyleyim hatta 2 yasinda nerdeyse. :) hepimiz ayniyiz. Buna anne yuregi deniyor❤️
Esra17 Benaytemel ikizlerim var ilk doğduklari gün biri yoğun bakımda kaldı diğeri yanımdaydı o gece yarım saat uykuyla durdum kusar mi nefes alır mı diye diye merak etme bişey olmuyor alışıyorsun
Mom0911 Benaytemel yeni anneyken herkeste öyle oluyor canım , Hatta Ben hala bakıyorum bazen , 1buçuk yaşında olsa bile🤦🏽♀️Annelik işte 😍
Darlingmom Benaytemel bunu yapmayan anne yoktur diye düşünüyorum 😅11 aylik olacak uzun süre uyuduğunda kalkıp bakıyorum acaba nefes alıyor mu diye 🤭
HaticeG Benaytemel bir tek ben böyleyim sanıyordum .20 günlük olduk gece bile saat başı alarm kurup kontrol ediyorum .
Annebalisi Benaytemel İlk zamanlar bende öyleydim😬 Elimi göğsüne koyuyodum hatta kontrol etmek için sıçrıyodu yavrum🤦🏻♀️ Yeni anne olmanın verdiği evham,zamanla geçiyor 🥰
Morfrenk Benaytemel 9aydır nefes alıyor mu diye kontrol ediyorum, ilk günler 5 dkda 1 kontrol ederdim şuan 30dkda 1 falan👻😂 annelik delilik🤪❣️