Asyaasya Van çok sıcak gece uyrken ne giydriyosunuz ben cictcitli atlet giydriyorm birde muslin ortuyorum ama üşür die korkuyorum ama yinede terliyo
Portakal Asyaasya Çarşıda mi oturuyorsunuz. Bizim evler serin oluyor salonun camıyla arkada bir odanın cami yarım açık kızıma tişört uzun pijama üstüne müslin örtüyorum. Hatta ben yazlık ince yorganla yatıyorum 😃😃
birkedibirbebekannesi Asyaasya İzmir çok sıcak. Klimalı odada sadece zıbınla üstünü de örtmeden uyuyor üç bucuk aylık😊
Nskrhn İstanbul’dan yazıyorum buralarda çok sıcak 🥵 çıtçıtlı zıbınla yatırıyorum sabaha karşı serinleyince sadece bacaklarına ince müslin örtüyorum ki onu da itiyor zaten. Ve cam açık yatıyoruz
Asyaasya Nskrhn Ay ben kokruyorum cami açamıyorum üstünde muslinle ortuyorum yeni hastalıktan ciktigmiz için çok korkuyorum
Nskrhn Asyaasya Bende çok tedirgin oluyodum ama baktım ne o ne biz sıcaktan uyuyamıyoruz açıyorum artık. Hiç esmiyor bile 😮💨
Busra3883 birkedibirbebekannesi birkedibirbebekannesi klimayi kacda calistiriyorsunuz. Bizde cizredeyiz vok sicak klima calisiyor usuyecek yada carpacak die korkuyrum
birfincannkahve Asyaasya Klimayı açıyoruz 28 derecede oğluma da kısa kollu zıbın ve şort giydiriyorum gerektiği yerde müslin örtüyorum.
Coyness2020 Asyaasya terleyip usurse o daha kötü üstünü örtmeyin hiç isterseniz. Çıtçıtlı body yeterli
Defnesmommy Asyaasya bizde vandayız sabaha doğru kolları soğuk oluyordu tşört giydiriyodum şimdi artık ince uzun kolluyla yatırıyorum 🙈😄