Merhaba güzel anneler. 35 günlük bir bebeğim var. Başlarda emmemiz gayet güzeldi fakat son birkaç haftadır kızım emerken çok sinirleniyor. Ağzıyla meme ucumu çekiyor, diğer memeyi tekmeliyor ve memeyi bırakıp ağlamaya başlıyor. Aymı zamanda emmeye de devam etmek istiyor. Resmen memeyle savaş halinde. Bu durumu yaşayan var mı? Varsa nasıl çözüm buldunuz lütfen yazın😞 çok üzülüyorum ve de yoruluyorum artık😢