Alparslanemine canım benim ikizlerimden biri öyleydi gündüz uyumazdı diğeri de gündüz uyur gece uyumazdı 😂 beterin beteri var ama zamanla düzene biner şimdi aynı anda Uyurlar aynı anda uyanırlar 🥰 ilk zamanlar gaz sancısı felan derken uyku düzeni oturmuyor. Ben 8. Ayda uyku eğitimi verdim ikizlerime çok şükür o zamandan beri sıkıntımız kalmadı