Mihranimmm Bebeğinizin odasının cami açık mi kızlar? Kapatıyorum çok bunalıyor acıyorum üşür diye korkuyorum
Aalya Mihranimmm cam açık vantilatör de acıyorum valla odq derecesi suan 30.5 esmıyoo 😥 ığdırda yız. Cok sıcak boyle de kollar bacaklar soguk oluyor ama uykuya dalınca müslin örtüyorum uzerıne.. Bazen de tayt giydiriyorum. Sadece zıbın atlet ile ytıyo
Tosbikhamza Mihranimmm Valla bizim odada yatıyor zaten oğlum şu an. Klima açıyoruz Adana gibi bir yerde cam açmak olmaz direk klima 😁