Merhaba anneler. Bebeğim 29 günlük ve sarılığı var. Sarılık değeri düşüşte olduğu için doktor tekrar kontrole gerek yok dedi bayramdan sonra tekrar gideceğiz o zaman doktora soracağım ama aklıma takıldı tecrübeli annelere sormak istedim. Ben 2 saatte bir uyandırıp emziriyorum hem gece hem gündüz sarılığı geçene kadar bu şekilde emzirmeye devam edecek miyim yoksa kendisinin uyanıp istemesini mi beklemeliyim.