Öğlen 1 çay bardağı kadar meyve püresi veriyorum(bazen 1küçük şeftali veya 1küçük elma artı 1küçük armut) saat 3te yine sebze çorbası yarım bebek kavanozu kadar. Akşam 6da yoğıurt(1bebek kavanozu kadar) zorlamıyorum istemediği zaman bırakıyorum ama bana sanki fazla geliyor biraz. Kakası katı şekilde 4 5 oluyor. Sizce fazla mı miktarlarım 6aylığız