seydaac canım merhaba, benim bebeğim 9. Ay aşısından 1hafta içinde döküntü olmaya başladı, aşı döküntüsü olabileceğini söyledi hemşire tamam dedim ama devam edince ve vücuda yayılınca acile gittik ürtiker tanısı koydular, ilaç verdiler hala geçmedi. Bu arada ateş, ishal, kusma şu bu yok olmadı da. Size verilen bilgide 6.hastalık ne kadar zamanlı sürer dediler ve döküntü oldu mu?