Merhaba arkadaşlar. 9 ay 26 günlük kızım var. 5 gün önce aniden ateşlendi, ateşi bir anda 39.5 dereceye yükseldi. Hastaneye gittik, tahliller de ve muayenede herhangi bir bulguya rastlanmadı dediler. Aynı zamanda da diş çıkarıyor, diş çıkardığı için olabilir dediler. Calpol-dolven dönüşümlü olarak kullandık. Üç gün sürdü ateşi. Dördüncü gün ateş düştü 37-37. 5 civarı seyretti ama vücudunda kırmızı nokta nokta döküntü de diyemeyeceğim bişeyler oluşmaya başladı. Tekrar hastaneye götürdük altıncı hastalık dediler. Kan tahlili veya idrar tahlilinde hiçbir belirti göstermiyormuş bu hastalık. Sadece ateş ve huzursuzluk belirtisi oldu bizde. Ateş düşüp döküntü gibi kırmızı noktalar çıkarmaya başladığı dönem zaten hastalığın geçmeye başladığı dönemmiş. Asıl önemli olan ateşi kontrol altında tutmakmış havale geçirmemesi için. Hastalığın herhangi bir ilacı veya aşısı da yokmuş. Parasetamol içeren şurup lar veriliyormuş. Sebepsiz yüksek ateşlere dikkat etmek gerekiyor, diş çıkarırken en fazla 38-38.5 olabilirmiş aslında ateş ama hiçbir sorun çıkmayınca haliyle biz de diş çıkarmasına yorduk. Çok şükür döküntü ler de azaldı bugün. Sizleri de bilgilendirmek istedim. Biraz uzun oldu ama hakkınızı helal edin.