melikeeomeer Duru33 ben bilmiyordum mesela tam 6 aylık olduğunda aldım ama buraya sorduğum zaman da 6. Ayın sonunda demişlerdi
Duru33 Oykuaygun 4 ünde 6 aylk olacak cnm o zaman ayın 5 inde hemen başkanmasımı gerekiyor ve farkı nedir?