Asdf123 Kızlar merhaba 29 temmuzda tatile gidiyoruz ve ben tatile çıkacağımız gün adet oluyorum korunmuyoruz hamile olma ihtimalim de var ikinci çocuğu istiyoruz ama korunmadığım halde üç senedir olmadı sorum şu adet geciktirici ilaç kullansam eğer hamile olursam sıkıntı çıkarıyormuş adet olupta adet geciktirici kullanan fayda gören var mı aranızda ya da adeti en hızlı olduğumda nasıl kesebilirim
kubra2608 Asdf123 ben bekarken adet geciktirici kullanmıştım hap 3-4 gün geçmişti çok içmemiştim aşırı geçer diye 😃sizde bi kaç gün içebilirsiniz geciktirir ama eğer hamileyseniz zararı var mı bilmiyorum 😊
simaysmother Asdf123 niye böyle hormon bozucu şeylerle uğraşıyorsunuz yahu, birçok posta yazdım buna benzer buraya da yazıyorum. içinde ne olduğu belirsiz kadınlık hormonlarını alt üst eden şeyleri lütfen kullanmayın, tampon alın rahatınıza bakın.
coraplarheptek Asdf123 yani eğer regl olmayı deniz falan açısından dert ediyorsanız tampon kullanın derim ama birliktelik açısındansa adet geciktirici ilaçlar hep benim duzenimi bozdu bu zamana kadar pek onerdigim bişey değil aslında
Asdf123 busgokalp en hızlı kesmekten kastım çalışıyorum ve erteleme şansım yok anca o zaman izinli oluyorum tatili rahat geçirmek için hızlı bir şekilde nasıl doğal yoldan bitiririm demek istedim 😙😊
Asdf123 kubra2608 okuduğum kadarıyla varmış doktora sordum ama en az üç gün önce başlamalıymışım riske atabileceğim bir durum olmayınca post açtım