Yusufali06 biz düzenli gidemedik kendisine tayinimiz çıktı veriyor mu bilmiyorum. benim işyerinden bir arkadaşım hep oraya gidiyor hatta baya da giden başka tanıdıklarımz var, bizde tavsiye üzerine gittik. Muayene etmesi, baya ilgilenmesi falan çok hoşumuza gitmişti.