Snfk Kızlar selam. İsilik oldu oğlum. Normalde sadece zıbın vardı üzerinde. Her tarafı kabarmış. Çıplak yatırsam hasta olur mu acaba? Şuan hava 29 derece ama hissedilen 34. Yaprak kıpırdamıyor ve çok aşırı nem var. Napayım?
Patilimom Snfk muhtemelen daha çok isilik olur çıplak yatarsa çünkü üstüne ince birşey giydirdiğinizde hiç olmazsa terini emiyor benim düşüncem 🤷🏻♀️
demirboy Snfk dr a götürün bende isilij diye götürmüştüm baya oldu ama isilik değil başka bir şey dedi ama hatırlamıyorum. Stilex jel verdi birçok şeyde kullanılıyor sanırım şimdi isilikte kullandım. Siz bi götürün bakalım isilikse de krem jel falan verir havalar çok sıcak öyle yıkamakla veya sudo falan sürmekle geçmiyor
defnesmomm Snfk uyku öncesi ılık duş aldırın, ince giydirip yatırın. İsilik için pişik kremi iyi geliyor, ince bi katman halinde bepantol deneyin isterseniz ya da doktor önerisi alıp ilaç kullanın
Snfk Patilimom o kadar hareketli ki uyurken bile durmuyo. Hep kabardı vücudu kasık bölgesi kalçası göğsü kolları ve alnında var isilik. Az önce ılık suya soktum az bişey söndüler.
tekgamzelimm defnesmomm Bepanthol hiç işe yaramıyor kızımda aynı şekilde isilik oldu her yeri günde iki kez yıkıyorum Bepanthol sürüyorum geçmedi. Doktora gösterecem her yeri kıpkırmızı oldu
ymn2019 Snfk ben odanın bir köşesinde vantilatör çalıştırıyorum. Hafif vuruyor ona hic biseyde olmadi yazik nasil terliyorlar.
Gamzederyal Snfk yani şimdi ben kendi oğlumda isilik olunca bebek pudrası döküyorum poposuna kadar her yerine hem terletmiyo hem kabarmıyor boyunun altına koltuk altına diz arkalarına kadar birileri çıkıp linç etmeye kalkar şimdi bebe pudrasını ama benim oğlumda işe yarıyor 🤷🏻♀️