Melosss123 Bebeğim 1 aylık her emzirmeye geldiğimde 5 dk emiyor sonra uyuyor . Ne yapmam lazım tavsiyesi olan var mı ?
Umay3840 Melosss123 aynı dert bende de var daha 6 gnlk bebegm emzıryrm 5 dk sonra uyuyor sureklı meme ıstyr
Melosss123 Umay3840 üstünü örtmeyin sıcaktan olabilir dediler üstünü açtım sadece zıbınla bırakıyorum yine aynı şey ne yapacağım bilmiyorum
Umay3840 Melosss123 vallaha ben emerken gıdıklym ayaklrndan filan ama yine aynı bana mısın demyo sürekli emmek istiyor o da beni yoruyor