Mervehira_ benim bebeğim de 24 günlük, 3 saatte bir uyandırıp emziriyorum genelde, geçen uyuyakaldım. 4 saat geçmiş kendime çok kızdım ama minnoş zaten kendiliğinden uyanmıştı, dün gece 23:20’da emdi 00:24’de uyudu, 3’te uyandı, 5’te yattı, 7’de tekrar uyandı, 9 gibi tekrar uyudu. Gündüz bazen 2, bazen saat başı uyanıksa emiyor, yani her fırsatta emiyor aslında, kilosu bu hafta bilmiyorum, umarım iyidir.