Hiranurun_annesii Geçmiş olsun, burda okumuştum daha önce ayak altına limon sürüyolardı yanlış hatırlamıyosam, hemen düşürüyo yazan anneler vardı bi araştırın isterseniz. Gece de sık sık kontrol etmeyi ihmal etmeyin ama, 37,5 çok endişelenicek bi ateş değil bence önlem alın tabiki takipte olun.