ipekkizimm Merhabalar kış aylarında klima ile ısınma saglayan var mı? Tavsiye edermisiniz? (Herkese iyi bayramlar bu arada 🥰)
nursocum ipekkizimm Teyzemler Mersin’de yaşıyor sıcak olmasına rağmen yinede doğalgazı açtıkları oluyor klima tam anlamıyla ısınma sağlamıyor. Benim salonum çok büyük kışın klimada açıyordum pek etki etmiyordu açıkçası ☺️