Cigdemce sürekli emmesi sütünüz yetmiyor diye değil. Günde 5-6 çişli bezi varsa doyuyordur. Doktora danışmadan sakın mama vermeyin olan sütünüz de azalır. Süt bebek emdikçe çoğalır. Bebeğiniz de sütü arttırmak için uğraşıyor şu an. Zaten ilk 3 ay yapışık gibi olacaksınız. Çok normal bir durum bu. Bir de sadece aç diye emiyor, gazı vardır, kakasını yapmak istiyordur, kokunuza ihtiyacı vardır vs hep emecek böyle. 3. Aydan sonra yavaş yavaş süresi azalacak. İlk 2 ay ciddi anlamda zor ama geçiyor merak etmeyin ❤